Náš lyžák

Ze začátku lyžařského kurzu jsem si myslel, že se nic nového nenaučím, protože už jsem uměl základy lyžování, ale mýlil jsem se. Naučil jsem se nové techniky a zlepšil se v lyžování. Hlavně jsem si užil zábavu se svými kamarády v předraženém hotelu, kde mála Fanta 0,5l stála 40Kč, zruinovalo mě to. Byli jsme také na bowlingu a wellnes. Wellnes mě bavil více než bowling. Ve čtvrtek před obědem jsme vyrazili na výlet do skiareálu Kouty nad Desnou. V pátek po obědě jsme vyrazili zpět do Mikulčic, až na to, že jsem zkrachoval, jsem si lyžák užil.         R. Dlabal

Myslel jsem si, že to bude nuda, ale na konec bych to zařadil do jednoho z mých nejlepších zážitků za celý život. Na to, že jsem nikdy nestál na lyžích, tak mě to strašně bavilo. Doufám, že někdy pojedu i s rodiči na hory. Bylo tam moc skvělých zážitků, byl to nejlepší školní výlet.  M. Ilčík

Lyžování bylo super, paní učitelky mě naučily za dva dny lyžovat. Hotel byl retro, jídlo se dalo až na jeden oběd, který nebyl zrovna chutný. Za ten týden jsem zažil spoustu zážitků, nejlepší byl bazén a bowling. Každý večer po večeři jsme si všichni dávali pohár (nejlepší byl malinový).    M. Doležal

Lyžák jsem si naplno užil, ze začátku mně to vůbec nešlo, ale jak mi to začalo jít, tak to bylo super. Jídlo bylo taky v pohodě, ubytování taky. Ve čtvrtek jsme šli na procházku do Ski areálu Kouty nad Desnou, byly tam obří sjezdovky, které se s naším kopečkem nedaly vůbec srovnávat. Jinak jsme s naší třídou byli na dvakrát na wellness a jednou na bowlingu, který jsem bohužel nevyhrál. Celkově bych lyžák zhodnotil velmi dobře, všechno bylo super. O. Vlachinský

 

 


Terénní výuka

Žáci 7. ročníku se v prvním školním týdnu zúčastnili terénní výuky, která se konala na loukách u Slovanského hradiště v Mikulčicích. Výuka byla zaměřená na luční bezobratlé živočichy. Každý žák si vyzkoušel jednu z nejčastějších metod odchytu bezobratlých živočichů. Seznámili se s tzv. smýkací sítí, naučili se správnou techniku smýkání a nasmýkané živočichy se snažili určit pomocí určovacího klíče či atlasu. Vytvořili tak sbírku, která se bude dále používat ve výuce.